André Batz Jensen

Digital advisor and data specialist (freelancer, fast tilknyttet Lead Agency)

André rådgiver på tværs af digital analyse, strategi og aktivering. Han har indgående erfaring med indsamling, analysering og kondensering af digitale indsigter – oftest i forbindelse med opstart af et nyt projekt, en ny strategi eller andre digitale tiltag.

Han er især begejstret for, hvordan data kan bidrage til mere objektivitet – og dermed mindske antallet af subjektive holdninger, når en ny retning skal defineres.

Derudover har han mere end seks års hands-on erfaring med søgemaskineoptimering (SEO), hvilket styrker hans tekniske forståelse for aktivering og operationalisering af kampagner og andre digitale aktiviteter.

André mener, at forudsætningen for en succesfuld digital strategi bl.a. kan spores tilbage til en metodisk, analytisk og data-informeret tilgang til arbejdet.

I fritiden er André svært begejstret for spa, saunagus og kolde speciel-øl. Når han ikke er at finde med en kold IPA i hånden, er han enten i gang med at træne, være sammen med venner og familie eller læse om det næste store indenfor market research.