Nathalie C. Larsen

Creative Director

Nathalie er kreativ direktør, leder af den kreative afdeling og har knap ti års erfaring med at omsætte ideer og koncepter til engagement i dagsordener, der sætter aftryk i verden.

I rollen som digital retoriker har hun drevet omfattende og komplekse kampagner fra strategi og grundidé til samtalemoderationen i fællesskaberne på sociale platforme. Nathalie har de sidste otte år været tilknyttet Go’ Morgen Danmark som fast specialist i digitale trends og adfærd på nettet. Dermed er medier ofte en central brik i Nathalies rådgivning og strategiske arbejde, men aldrig udgangspunktet.

Nathalies fornemmeste opgave er at tage kontekst, kommunikationssituation og -position til efterretning, når hun skriver, udvikler koncepter og rådgiver. I en verden hvor følelser, meninger hurtigt bliver til etablerede narrativer og offentlige “sandheder”, er der mere end nogensinde brug for et analytisk blik udefra, et fokus på ordet og semantikken og ikke mindst en forståelse for hinanden og for, hvor verdener kan brydes og mødes.

Nathalie er uddannet cand. mag. i retorik fra Københavns Universitet med speciale i involvering og medborgerskab på nettet. I sin fritid er hun er tastaturkriger med fløjlshandsker, mor til Sonja og skønlitterær læsepony.