Nathalie C. Larsen

Creative Director

Nathalie er digital retoriker og en af landets førende eksperter i at drive samtaler og skabe fællesskaber på digitale platforme. Platformen er aldrig udgangspunktet, men altid en væsentlig brik i Nathalies rådgivning og strategiske arbejde med branding, positionering og nuancering af etablerede narrativer og “sandheder” i den offentlige debat.

Nathalie har syv års erfaring i at rådgive indenfor digital kampagneføring og sociale platforme – også som fast analytiker og specialist på tv i Go’ Morgen Danmark. Hun er en erfaren oplægsholder og meningsdanner på sit felt og er opflasket i bureaubranchen med 3 år ved Geelmuyden Kiese og stifter af egen virksomhed. Nathalie er uddannet cand. mag. i retorik fra Københavns Universitet med speciale digital strategi og i medborgerskab på nettet.

Når Nathalie ikke googler sig selv, laver hun ler, deltager i et netværksmøde eller e-meeter folk på alle slags sociale platforme via @NathalieCLarsen.