Lead ydelser
Visuel kommunikation & design
Vores tilgang til visuel kommunikation og design tager sit udgangspunkt i strategisk kommunikation og god historiefortælling.
Om det er grafisk design, visuel identitet, film eller branding handler det om at skabe en troværdig fortælling. En fortælling hvor afsenderen matcher troværdigheden og formålet hos afsenderen.
Det rette udtryk skal være unikt og vise hvad I vil
Vores fineste opgave er at skabe synergi mellem hvad vi siger og hvordan vi ser ud. Hvis elektrikeren ligner en skorstensfejer, kan jeg godt blive i tvivl om jeg har booket den rigtige til jobbet.
Derfor starter vores arbejde med at vi bliver klogere på kunden, dennes baggrund og deres formål. Så vi i fællesskab kan finde de værdier der skal fremhæves og tydeliggøres visuelt.
Hvordan kan vi visuelt differentiere os? Så vi trænger igennem støjen på en troværdig måde? En zebra er fx jo i virkeligheden også bare en hest. Den ser bare lige lidt federe ud.
Jeres udtryk skal appellere direkte til målgruppen
Men det handler ikke kun om, at afsender skal kunne se sig selv i et design, koncept eller kreativt greb. Det handler endnu mere om at forstå målgruppen. Uden indsigter i hvem de er og hvad, de reagerer på, bliver alle vores historier ligegyldige. Det kan godt være at et produkt er verdens bedste, men hvis ikke producenten forstår at involvere modtageren, er det sværere at sælge stort.
Vi skal huske jer, vi skal imponeres
Visuel kommunikation og design handler med andre ord om at skabe noget, hvor vi kommer hinanden ved. Hvad betyder det for mig? Hvad kan jeg bruge dig og din fortælling til? Hvordan kan du hjælpe mig til at skabe de forandringer jeg ønsker i mit liv?
Det kan jo godt lyde højtravende – men om det er et nyt logo, et kampagnesite eller den helt store brandfilm, så skal vi have fortællingen med.
Det gennemarbejdede kreative, visuelle koncept er jo ikke bare nice to have. Det er need to have, når man skal gøre god forretning eller trænge igennem med sit budskab.
Visuel kommunikation & design
Vores fineste opgave er jo at skabe synergi mellem hvad vi siger og hvordan vi ser ud.
Mads Jonassen, Kreativ chef