Lead ydelser

PR & Pressedækning

Play Video

Medierne sætter dagsordener, der kan påvirke dit omdømme og din forretning. Både positivt og negativt.

De redaktionelle historier er med til at forme holdninger hos beslutningstagere, erhvervsliv og forbrugere. Og det vi læser, ser og hører sætter drypvist præg på vores opfattelser, motivationer og handlinger.  

Forståelse for mediernes behov 

Vi har fri presse i Danmark, og det er ikke kun en hjørnesten for vores demokrati. Det sikrer også, at medierne i høj grad er med til at sætte dagsordenen. Af samme grund handler PR ikke om at presse sin egen dagsorden ind hos de redaktionelle medier. Tværtimod handler det om at vinkle og tilbyde sine historier, så de er relevante, interessante og bringer noget nyt til bordet.  

Hos Lead Agency forstår vi mediernes logikker – fra de fysiske til de digitale, fra de internationale til de nationale og regionale, fra omnibus til specialmedier, fra de traditionelle redaktioner til bloggeren og YouTuberen. Vi sørger for, at dine budskaber når den relevante målgruppe via medierne. 

Strategisk PR 

Og vil man lykkes med det i sin PR-indsats, skal man tydeligt formulere sine mål, have blik for de gode historier og være knivskarp på målgrupper og kende medierne til fingerspidserne. Det kalder vi strategisk PR.  

PR skal man gøre sig fortjent til, og derfor er effekten enorm, når indsatsen er veludført. Vi hjælper jer med at udkomme med jeres gode historier og med at sikre jer den troværdighed, relevans og nyhedsværdi, I fortjener. En effekt, som jeres egne kanaler og markedsføring ikke kan levere.  

PR er en vigtig investering for organisationer, som vil sikre kontrol over sit brand og offentlige omdømme. Og for organisationer, som ønsker at skabe øget kendskab og forebygge potentielle kriser. 

Shitstorms kan undgås 

Shitstorms starter enten i medierne og cykler videre til sociale medier eller omvendt. Og når vi observerer og analyserer shitstorms, bliver vi sjældent overraskede over, hvad der sker. Årsag, effekt og dynamikker kan forudsiges, og derfor er de også mulige at forebygge. Det kan vi hjælpe med. 

God PR er desuden en vigtig kanal til intern kommunikation. Positive mediehistorier om jeres arbejde skaber stolthed og loyalitet hos medarbejderne. Og det skal man ikke kimse af! 

Et tæt samarbejde 24/7 

Med os som samarbejdspartner på PR kommer du til at samarbejde tæt med nogle af Danmarks mest erfarne PR-rådgivere og de mest arbejdsomme og velforbundne talenter i PR-branchen.  

Vi arbejder for virksomheder, myndigheder og interesseorganisationer, og vi inspireres af globale trends hos traditionelle og nye medier og af de dagsordener og bevægelser, der flytter hjerter og hjerner.  

PR

PR & Pressedækning

Man skal gøre sig fortjent til redaktionel omtale

Lars Volle

Cases

Alle ydelser