Christoffer Kolding

Head of Production

Christoffer rådgiver i krydsfeltet mellem det kreative og digitale. Han har indgående erfaring med 360 graders kommunikation og konceptudvikling af større kampagner. Christoffer mener, at kommunikation bliver succesfuld, når vi løser et problem for målgruppen, sætter os ind i deres virkelighed og frem for alt gør kommunikationen levende og interressant. Han arbejder hjemmevant med produktion af film, indhold til sociale medier og digitale strategier.

Christoffer er uddannet Cand.comm. fra Roskilde Universitetscenter og har derudover læst på Reklamelinjen, hvor han har specialiseret sig i idégenerering og konceptudvikling. Før Christoffer kom til LEAD arbejdede han i fem år som kreativ for kommunikationsbureauet Primetime.

Christoffer har en svaghed for alt, der er italiensk. Primært på grund af den positive livsførelse. Sekundært på grund af en besættelse af pasta, sol og god vin. Gennem tiderne har han forsøgt sig med niforskellige sportsgrene. Dog uden det store gennembrud. Spotify kører non-stop på computeren, hvor playlisten sjældent byder på andet end Drake og Dr. Dre.