Purpose & core story satte fælles retning på tværs af aktiviteter ​

Udfordringen

KIRKBI er et familieejet holding- og investeringsselskab i vækst. De havde til opgave at definere et samlende purpose og en core story for organisationen, der kunne sætte en fælles retning for selskabets strategi på tværs af aktiviteterne LEGO Brand Group, Investeringer og support. Det var afgørende for KIRKBI, at core story var forankret i ejerfamiliens retning for fremtiden på tværs af generationer.​

Løsningen

Lead Agency faciliterede udviklingen af KIRKBI’s purpose og core story gennem dybdegående interviews og møder med familiemedlemmer og KIRKBIs ledelse. Det var afgørende, at intet blev hastet igennem. Alt skulle stemme på detaljen, så purpose og core story præcist afspejlede KIRKBI’s værdier og mission.

Resultat

Processen var inkluderende og omhyggelig, så hele organisationen blev samlet om rejsen mod den fælles retning. På den baggrund opstod et samlende purpose, der sætter retning for KIRKBIs aktiviteter, og en core story, som præcist afspejler organisationens langsigtede formål og værdier.