LEAD søger en struktureret, udadvendt og serviceminded office manager med erfaring inden for administration og service.

Som office manager vil du være med til at sikre den daglige kontordrift, udvikle LEADs interne administration samt bidrage til LEADs kultur. LEADs office manager har ansvar for at skabe et miljø, der får kontoret til at fungere effektivt og sikrer, at gæster i huset føler sig godt taget imod.

Arbejds- og ansvarsområderne omfatter bl.a.:

  • Ansvarlig for drift af kontoret og kundemodtagelse
  • Praktisk ansvarlig for LEADs arrangementer og events
  • Kontaktansvarlig til telefoni, IT, rengøring, udlejer mv.
  • Ansvarlig for leverandøraftaler, indkøb og kontrakter
  • Ansvarlig for modtagelse af nye medarbejdere: Opsætning af møder, håndtering af IT, mobil, avis osv.
  • Intern mødebooking og kalenderstyring
  • Indhente aftaler på merchandise og udsendelse af dette
  • Dække op og af til eksterne møder
  • Stille frokost frem og rydde af hver dag
  • Ansvarlig for kontorets piccolo/piccoline

Hvem er du?

  • Du er udadvendt, serviceminded og god til at skabe relationer
  • Du er koordineringsstærk, velorganiseret og systematisk
  • Du er vant til at arbejde med mange forskellige mennesker og kan bevare overblikket i en ofte hektisk hverdag
  • Du er social anlagt og føler dig hjemme på en arbejdsplads med en stærk kultur, højt til loftet og skarpe kollegaer med et humoristisk sind
  • Du har god organisationsforståelse – og vil være med til at være omdrejningspunkt for LEADs kultur

Hvad lover vi dig?

  • Et kommunikationshus i vækst med forskellige fagligheder og kompetencer, der arbejder på kryds og tværs - men med samme mål om positivt at påvirke den verden, vi lever i
  • Hårdtarbejdende kollegaer, der både spiller hinanden bedre, bekymrer sig om hinanden og hjælper hinanden
  • Et bureau med en ambitiøs bæredygtighedspolitik og konkrete handlingsplaner, der sigter efter både CO2-reduktion, ligestilling og ansvarligt forbrug og produktion
  • En social arbejdsplads med mange arrangementer og ugentlige inspirationsindlæg; faglige som sociale
  • Livlige frokostsamtaler om alt fra Ukraine, litteratur, jeen-yuhs og regeringsgrundlaget

 

OM LEAD

HVERT ORD TÆLLER. Det er vores motto, fordi omhu i ordvalg og kreativitet i kommunikation gør en forskel. Hos LEAD udvikler vi strategisk kommunikation, der skaber konkrete resultater gennem sans for detaljen, det store samfundsbillede, modtagerens udgangspunkt og ordets magt. Sammen kan og vil vi lave kommunikation, der kan ændre verden til det bedre.

Vi tror på, at de bedste løsninger og den høje kvalitet opstår, når inspirerende mennesker samles, og når nysgerrigheden og kommunikationsfagligheden stortrives.

Send en kort motiveret ansøgning og CV til  inden den 12. januar 2023.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Anita Baun Hørdum på 53 50 29 81.

Vi holder samtaler løbende.